Montag, September 18, 2006

Another proof

As you all know, we swiss dudes are very important for the further development of all humankind. Not only with our beauty. No, also with our many different new skills and abilities we go forward and prepare the way for the uncounted masses of those who will follow!

Here we have another proof. Just one more example of these amazing new skills that will open the door for a completely new level of being and awareness for everyone out there soon: Please welcome Marco Hort with 264 straws in his mouth.



Great! Does anybody want to shake his hand?

16 Comments:

At 12:15 nachm., September 19, 2006, Blogger unbreakable said...

hmm, you are absolutely right muräne- it's just that the example might be a bit confusing. at first i thought the title is: "another poof"... i don't want to know how this idea came up and how he trained it... uaaah!!

 
At 6:59 nachm., September 19, 2006, Blogger The Phosgene Kid said...

guess that explains the Swiss fascination with tunnels...

 
At 10:22 nachm., September 19, 2006, Blogger MaleNa said...

It makes an impression to me, as much thing in the mouth. Thousand kisses.


Mi ingles es pesimo, quise decirte que me da impresion. :)
La utilidad señor suizo ?
Mi cariño

 
At 4:30 vorm., September 20, 2006, Blogger Steph said...

Impressive. But does he swallow? :P

 
At 5:04 vorm., September 20, 2006, Blogger Keshi said...

hehe I saw this on papers and at first I thought he was eating colorful spaghetti LOL!

Keshi.

 
At 12:01 nachm., September 20, 2006, Blogger Die Muräne said...

well, well, some eeehhhm immature comments so far... as expected. But don't worry if you can't see the true light, mates! Don't think, just follow, follow and let us lead you. To the land of plenty.

 
At 7:25 nachm., September 20, 2006, Blogger Dino aka Katy said...

sorry das ich solange nix komentiert hatte aber mit beta ging das nicht. Aber ich habe gerade gesehn das es seit heute wieder klappt.

 
At 3:31 vorm., September 21, 2006, Blogger Keshi said...

land of plenty is AUS btw :):)

Keshi.

 
At 4:38 vorm., September 21, 2006, Blogger mummified said...

why oh why ?

 
At 4:54 vorm., September 21, 2006, Blogger The Phosgene Kid said...

Australia, yeah, plenty of rabbits. Say hey to "Stingray Steve" next time you see him!!

BTW I got yer immature right here!!

 
At 8:05 vorm., September 21, 2006, Blogger Keshi said...

hey kiddo I'd say hello to the stingrays and the roos for ya ;-)

Keshi.

 
At 8:14 vorm., September 21, 2006, Blogger Die Muräne said...

Oh yeah I see, I made many new friends with that ;)
Maybe the time was not right yet for the good news... Who cares

 
At 8:43 vorm., September 21, 2006, Blogger Die Muräne said...

unbreakable: dini schutzige Gedanke spreched för sech...

phos: the fascination for tunnels is actually not that big. we had a very bad accident in one of them these days. many guys died in the heavy smoke. sad story.

Malena: este sombrero es muy bonito ;)

steph: yes, but it tastes like nothing on earth. strange.

keshi: you're right, he'll eat the spaghetti with the straws

katy: unter diesen Umständen werde ich dir nochmals verzeihen ;)

keshi: the land of plenty is much more then AUS

mummified: don't ask, just follow ;)

 
At 3:46 vorm., September 22, 2006, Blogger Keshi said...

ok Murane so what's the land of plenty like? LOL lets fight!

Keshi.

 
At 5:09 nachm., September 22, 2006, Blogger Die Muräne said...

tabs with cold fresh beer everywhere! And pizza, pizza with salami. eeehm, yeah and girls, wonderful, pretty and funny girls, everywhere. With big smiles and soft warm skin. And pool tables, yeah of course there must be pool tables!
well, what else? let me think some more about it ;)

 
At 9:06 nachm., September 30, 2006, Blogger wallycrawler said...

You don't wanna know what I think .

 

Kommentar veröffentlichen

<< Home